За останні два роки ми побачили серйозну трансформацію української телеведучої Наталії Мосейчук. Будучи незмінним обличчям телеканалу «Один плюс один» та телевізійної служби новин, здавалося, що Наталія залізно залишається в першому ешелоні телевізійної сфери. Політичне шоу «Право на владу», обличчям якого також була Мосейчук, побило всі рекорди та мало надзвичайно велику аудиторію.
Але з початку повномасштабного вторгнення телебачення пережило неабияку трансформацію. Пані Наталія різко змінює вектор з телевізійної діяльності на цифровий сегмент у вигляді авторського YouTube-каналу.
Конкуренція серед інтерв’юерів безперечно існує. Серед найвідоміших: Марія Єфросиніна, Раміна Есхакзай, Сергій Лиховида, Емма Антонюк, Аліна Доротюк, Діана Глостер, Олександр Волошин та інші. У даному сегменті присутні абсолютно різні вікові категорії креаторів контенту.
Глядач звик, що вирішальним фактором успіху є кількість переглядів. Тут я не можу погодитись цілком. Справа в тому, що в даному напрямку діяльності оцінюється статус запрошених гостей для діалогу. Чим солідніший гість, тим гучніше звучиш у медіа-просторі. І ось, поки всі гоняться за переглядами, стратегія Наталі Мосейчук кардинально відрізняється від конкурентів. Одне з останніх інтерв’ю з президентом Франції Емманюелем Макроном дає Мосейчук повний карт-бланш на випередження. Мати таких гостей у своїх випусках – справжня скарбничка.
Команда ведучої настільки швидко перелаштувалася на реалії сьогодення, що хочеться викладати цей кейс на факультеті журналістики як влучний приклад професійної гнучкості.