ПолітикаШоу-бізнес

Наталія Мосейчук у статусі головної інтерв’юерки України, і до чого тут Макрон?

За останні два роки ми побачили серйозну трансформацію української телеведучої Наталії Мосейчук. Будучи незмінним обличчям телеканалу «Один плюс один» та телевізійної служби новин, здавалося, що Наталія залізно залишається в першому ешелоні телевізійної сфери. Політичне шоу «Право на владу», обличчям якого також була Мосейчук, побило всі рекорди та мало надзвичайно велику аудиторію.

Але з початку повномасштабного вторгнення телебачення пережило неабияку трансформацію. Пані Наталія різко змінює вектор з телевізійної діяльності на цифровий сегмент у вигляді авторського YouTube-каналу.

Конкуренція серед інтерв’юерів безперечно існує. Серед найвідоміших: Марія Єфросиніна, Раміна Есхакзай, Сергій Лиховида, Емма Антонюк, Аліна Доротюк, Діана Глостер, Олександр Волошин та інші. У даному сегменті присутні абсолютно різні вікові категорії креаторів контенту.

Глядач звик, що вирішальним фактором успіху є кількість переглядів. Тут я не можу погодитись цілком. Справа в тому, що в даному напрямку діяльності оцінюється статус запрошених гостей для діалогу. Чим солідніший гість, тим гучніше звучиш у медіа-просторі. І ось, поки всі гоняться за переглядами, стратегія Наталі Мосейчук кардинально відрізняється від конкурентів. Одне з останніх інтерв’ю з президентом Франції Емманюелем Макроном дає Мосейчук повний карт-бланш на випередження. Мати таких гостей у своїх випусках – справжня скарбничка.

Команда ведучої настільки швидко перелаштувалася на реалії сьогодення, що хочеться викладати цей кейс на факультеті журналістики як влучний приклад професійної гнучкості.

Маєш гарячі плітки?
Надсилай на пошту

НАДІСЛАТИ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *