Поговоримо про конкуренцію в шоу-бізнесі. Сьогодні молоде покоління артистів набирає обертів в українській музичній індустрії, а разом з цим зростає конкуренція. На перший погляд навіть не помітиш, що є певна напруга між артистами, але вона присутня. Анна Трінчер встигла набрати популярність, як молода артистка до початку повномасштабного вторгнення. Її дебютні сингли були малопомітними, але професіоналізм команди співачки на чолі з Денисом Буданцевим та Наталею Поповою зробив свою справу. З кожною премʼєрою Трінчер ставала все більш помітною та цікавою радіостанціям, виданням, телебаченню та слухачам. Пісня “По губам”, яку випустили у вересні 2021 року, стала візитною карткою артистки у великий світ шоубізу. У травні 22-го виходить “Не залишай”, кліп набирає понад 10 мільйонівпереглядів, далі ще кілька успішних робіт, і здавалось, що артистка нарешті закріпилась у своїй ніші.
Але щось пішло не так… Оновивши тотально склад команди в другій половині 2023 року, окрім пана Буданцева, який нині перебуває в Італії, у Трінчер починається чорна смуга в житті. Від розлучення з Олександром Волошиним та премʼєри провальних синглів до серйозної діареї під час відпочинку на Балі. Музичні відео не набирають шалених переглядів, релізи не обговорюють бурхливо в ЗМІ, а сама співачка стає цікавою здебільшого у контексті розлучення та скандалів.
У цей же період вистрілює зі своїми “Вечорницями”співачка Skylerr. Валерія Кудрявець (справжнє імʼя виконавиці) типажно схожа з Анною, має чудовий тембр голосу, є професійною вокалісткою і, на відміну від Трінчер, тримає курс по досягненню своєї цілі.
Останній абзац наштовхує на думку: “Все зрозуміло! Це компліментарна стаття на підтримку Skylerr”, однак насправді це зовсім не так. До Валерії у мене чимало запитань... Слід зазначити, поки Анна шукає себе в різних напрямках, від рекламного обличчя до блогінгу зі своїм подкастом на YouTube, Skylerr обирає чітку стратегію нативного поглинання потрібної ніші, постійно випускаючи нову музику. І тут не важливо, чи “залетить” кожна пісня, важливо релізити на потік задля постійного перебування в інформаційному полі.
Даний кейс є прикладом того, що незалежно від зміни поколінь в музичній індустрії, агресивна конкуренція це класика. І поки ви втрачаєте позиції, перебуваєте у вразливій ситуації, хтось інший може швидко перехопити вашу корону та зайняти саме ваш трон.