На днях стало відомо, що 13 квітня відбудеться виступ українського репера Потапа в німецькому місті Білефельд. Нічого б не привернуло увагу, якби не афіша. Про благодійність заходу, збір для ЗСУ мови не йде. На афіші Потап презентований як артист російського ретро.
Це не може не дивувати, адже в своєму Інстаграмі артист часто говорить, що прославляє Україну на увесь світ. Мабуть, “російське ретро” один із дієвих інструментів Потапа?
Також звертаємо увагу на те, що він буде виконувати пісні із репертуару Потапа і Насті, Время и Стекло, Mozgi. Тобто, відсутність власного матеріалу та хітів підштовхує репера до відчайдушного кроку.
Олексій за роки повномасштабного вторнення настільки себе закопав з точки зору репутаційних зашкварів, що інцидент з афішою ставить жирну крапку в прозорості його проукраїнських намірів та репутації. Афіша затверджується завжди з менеджментом та самим артистом. Потап не міг не знати про презентацію себе як “артист російського ретро”.
Співаки, які мали в минулому все, не звикли відмовлятись від розкішного життя, але у Потапа (на субʼєктивну думку) не залишиться вибору. На продюсування до нього ніхто не хоче йти, запиту на пісні саме від артиста в українців немає, репертуару з яким можна гастролювати теж немає. Джерел доходу майже не залишається і доведеться стягнути пасок.
Скажу відверто і без жодного сарказму:
“Шкода, що є цілий ряд медійних людей, які за період повномасштабної війни так і не зрозуміли, не змінились, не відчули біль свого народу. Для таких “зірок” центром Всесвіту залишаються вони самі, але вже в залі без глядачів та шалених оплесків. Зал марнославства та самотності”.
4 коментарі